Bitcoin Guide
Image default
Bitcoin Mining

Hur Paradox Group hjälper DeFi


Paradox Group skapades 2018 och är den nuvarande blockchain-reklambyrån i Storbritannien. Syftet med företaget är att erbjuda högkvalitativa marknadsföringstjänster, inriktade på kryptoentreprenörer och etablerade företag inom krypto- och fintech-branschen. Projekt inom decentraliserad ekonomi (DeFi) och icke-fungibla token (NFT), nyligen gjorda innovationer inom kryptosfären, är för närvarande bland Paradox-gruppens högsta prioriteringar.

Vad är DeFi?

Tack vare smart kontraktsteknik, som introducerades med lanseringen av Ethereum 2015, blomstrade kryptorummet med nya möjligheter och potentiella applikationer. Många innovationer inom finansiell teknik följde, men ingen kan jämföras med DeFi.

DeFi, även känt som decentraliserad finansiering, erbjuder samma tjänster som traditionell finansiering. Detta inkluderar kryptobaserade lån, besparingar genom avkastningsodlingsprotokoll eller till och med försäkringstjänster. Den enda skillnaden är att tjänsterna är decentraliserade, vilket innebär att det inte finns några banker eller finansinstitut som fungerar som mellanhänder. De finansiella tjänsterna tillhandahålls av decentraliserade plattformar på ett öppet och kostnadseffektivt sätt.

Decentraliserade börser (DEX) är ett utmärkt exempel för att illustrera hur DeFi fungerar. Till skillnad från alla större centralbörser, som fungerar som mellanhänder när någon kryptotillgång köps eller säljs, i DEX är nätverket peer-to-peer, vilket innebär att handlare köper och säljer direkt från varandra.

Kryptoannonsutmaningar

Vanliga medier täcker ibland krypto, mestadels när Bitcoins värde når nya rekordhöjder. Men brist på täckning från vanliga medier är inte det verkliga problemet, problemet är att kryptoannonsering är förbjuden från alla större sociala medieplattformar Facebook, Twitter, Reddit, Youtube och vanliga reklamnätverk som Google Adsense, har alla etablerat stränga förbud på kryptoannonser.

En av de främsta orsakerna till förbuden berodde på en hektisk marknad som såg många projekt av låg kvalitet. Medan marknaden sedan dess har mognat har dess förflutna fortfarande förlamat legitima kryptoprojekt som nu har svårare att få nödvändig finansiering för att driva industrin framåt.

Paradox löser problemet

Paradox mål är att överbrygga denna klyfta i blockchain-reklam, koppla projekt som behöver marknadsföras med väletablerade företag i kryptorummet. Med flera framgångsrika kampanjer i sin rekord är Paradox one-stop-shop för DeFi och kryptoprojekt som vill få sitt namn där ute

Det finns ett brett utbud av tillgängliga tjänster och flexibla alternativ. Kunderna kan välja att arbeta direkt med Paradox och räkna med teamets expertis och kunskap för att utforma skräddarsydda marknadsföringskampanjer, som säkert kommer att ge de bästa långsiktiga resultaten.

Paradox har också en egen marknadsplats, där det är möjligt att köpa flera marknadsföringspaket och tjänster som banners, pressmeddelanden, sponsrade artiklar och recensioner, e-postmarknadsföring och anpassningsbara kostnad per tusen (CPM) och kostnad per klick (CPC) alternativ.

När du väl har valt en produkt kan du räkna med att avancerad spårningsprogramvara ger live resultat. Detta kommer att vara ett ovärderligt verktyg för att möjliggöra eventuella justeringar på plats. Det kommer också att finnas en personlig kontoansvarig som är specifikt tilldelad dig för att erbjuda support.

Partnerskap och kundbas

Dessa tjänster tillhandahålls av många framstående publicister i kryptoutrymmet. Listan över partnerskap är en av de starka sidorna i Paradox och inkluderar stora företag som Cryptocompare, NewsBTC, Bitcoinist, CryptoSlate, CoinGecko, Coinmarketcap och många andra. Dessa utgivare är bland de största i branschen och ansvarar för över 100 miljoner månadsvisningar.

Men om det fortfarande finns några tvivel om Paradox, återspeglas kanske kvaliteten på dess tjänster bäst av dess långa lista med högprofilerade kunder. Från DeFi-plattformar till kasinon, utbyten till mäklare och kapitalförvaltare har många projekt från olika områden i Fintech redan använt Paradox-tjänster. Bland de mest kända kunderna är eToro, Nexo, Bitcasino.io och Diginex.

Använd Paradox för att växa din DeFi-projet

Paradox Group arbetar ständigt med nätverk och vill utöka sin lista över partnerskap och kundkrets. Den har bevisat meritlista och har framgångsrikt kört tusentals reklamkampanjer och erbjuder några av de bästa avkastningen på investering och klickfrekvens (CTR) i branschen. Detta gör det till företaget att leta efter om du vill ta ditt DeFi-projekt till nästa nivå.

Paradox-teamets expertis och kapacitet att tillämpa traditionella marknadsföringsstrategier för en nyare bransch som krypto, i kombination med kvaliteten på dess utgivare, kommer säkert att hjälpa din produkt eller tjänst att nå rätt publik. Registrera dig och testa exponeringsräknaren, som ger dig en uppskattning av hur många intryck du kan få på din investering.



Source link

Related posts

IOST samarbetar med Polkadot för genombrott för interoperabilitet över flera kedjor – Pressmeddelande Bitcoin News

Bitcoinguide

Innan börsintroduktionen betalar Coinbase CFTC $ 6,5 miljoner för att reglera falsk rapportering, tvätta handelsavgifter – Reglering Bitcoin News

Bitcoinguide

BazarSwap, världens första decentraliserade P2P-utbyte för ERC20-tokens Kickstarts-operationer

Bitcoinguide